nak cari apa?

Monday, August 27

random of monday [selamat hari raya!]

assalamualaikum. yeahhh..


pretend like someone has stalk me. thought like daffu. so all the previous story have been removed. tambah sakit hati kalau baca balik. I wanna start new life .. start new story. as the unimas student. --''
there's a lot of things wanna tell yah. but... kinda lazy, blurghh. maybe just talk bout the latest,fresh new story. pheww.

so here just wanna told uoll I skarang study unimas. erkkkk. no "I & U"

aku jd student sini da dekat 3/4 months.. yeahh.da lama jugok,,tp skarang baru nak mengupdate. thanks lah dekat nenek aku.. sebab memberi kan cucu kesayangan beliau sebijik lappy.err netbook act. ituponn satteww mallayyssie.. maluuu nak nyebut.kihkihkih.. xpe,syukur alhamdulillah, drpada x de kan..=D

masa raya haritu aku sdih sngat,the day aku balik johor, and haritu jugak nyaie meninggalkan kami semua. dijemput ilahi,,innalillahh. sedih sangat,terkilan sebab x dapat jumpa. aku pon balik hari selasa. org lain balik sabtu/ahad/isnin. maybe if aku balik ahad ke,,smpat kot borak2 ngan dia for the last time. semoga arwah ditempatkan dalam golongan org2 yg beriman.amin... xpe la.. org kata meninggal bulan ramadhan insyaAllah baik,, tp aq x pasti sebab apa baik mninggal dlam bulan ramadhan. hmm..nnt carik google,if korang nak share, silakan la.sharing is loving..kan kan kan.. marilah kita sedekahkan alfatihah untuk arwah nenek saya. alfatihah.

so now td penattt gilleww seting pasal MUET.. kena bli wang pos la. kena tukar tmpat katanyeww. xpela.. alhamdulillah,selesai semuanya,

so thats all nak ceciter. maybe someday aku cter lagi, bz gillew kauu sekarang ni,.. nk kentut senyap2 pon x dapat,  terpaksa la open air.kihkihkih

so,,

korang yg beragama islam, maybe x lambat lg la kottttt nak wish raya kan,, hihi,,SELAMAT HARI RAYA. MAAFKAN SEGALA SALAH SILAP AKU YER SEPANJANG KENAL. :)

wassalam

No comments: