nak cari apa?

Thursday, July 25

malam yang hening

sejak duduk rumah menjadi suri rumah sepenuh masa (babysitter je punggg), sambil menggemukkan badan yang sedia kurus ni,... aku punya jadual hidup memang da 360 degree terbalik dah! mana tak nya, malam kau jadi burung hantu, tidur waktu siang macam dugong terdampar di pulau x berpenghuni dengan amannya sampai ke 2 petang..begitu dahsyatnya anak dara ni.. siapa nak jadi laki kau oiii!

*perasan. 10 20 tahun lagi kotttt*

tapi best la,, yela,.. pagi2 nak buat apa, tak tau..basuh baju malas.biasanya ikut mood..kemas rumah lagi la malas.. channel tv pun x berapa mengghairahkan..baik tidur..rumah tepi kebun segerap, memang damai.. cuaca pagi yang sangat sejuk... x payah pakai aircond okay! kipas lipas pun bukak tahap 1 je.. mmg sejuk! terbangun pun bila si ecah ni merengek sebab pampers basah atau haus nak susu botol! (macam alarm clock aku jugak! ) kahkahkahkkahhh..

bukan nak citer apa pung.. actually, tadi berlaku peristiwa sedih.. spec aku patah sebelah! act, dia bengkok, aku nak btulkan..depan abah pulak tu, tetiba ....tetiba, ....tetiba....

patah!!!! I was like .. pandang abah, sambil terbuat muka termalu kucing.. abah cakap kau sengaja ni, nak ganti baru.. whatt theee??? anim x sengaja laaaaaaa!! wuaaaa :"( tskkk tskk. btw, kjap je.. lpas tu, lupa dah masalah tu.. esok abah pegi kedai..kesian abah.. so, malam ni, I put the lens on, tak tau nak bukak bila. bawak tdur skali nampaknya..

weh! segala dokumen bagai nak masuk degree nnt x berapa nak siap.. aku dah print je borang tu dengan dokumen(IC,SB,sijil,etc).. isi borang belum, medical chek up belum, buku akaun bank islam belum, ptptn belum, yuran belum,gambar pasport belum.. flight tiket dah! yeay! -,-'

hmmm.. dah lama x chek berat badan ni.. malu la nak chek up.. nnt nurse terkejut tengok berat badan mendadak.. alhamdulillah puasa ni membantu nak diet,, kehkehkehh,.,diet sangat!

sejak menjak, tengok kat group MAP, INTAKE 13/14... aku rasa orang yang post/komen (sesetengah okay!) macam x ber'otak' ..sori kasaq.. bukan apa.. naik menyampah..aku punya la niat nak join group(invited je pun) nak dpt pngtahuan sikit, alert me if i forget something.. tp, banyak pulak yg post menda mengarut.. pi la myspace! marah ke?? heheh..diaorang ni menanya like :   ada sama kos ke x... dapat kolej ehem ehem ke x, dapat kawan ke x, erkk.. dapat bla blaaa... ala, x yahla nak gelabah,,bukan menda pun,,. chill je la ohkay?! uolls get it? (aku ni yg paling gelabah, pandai cakap orang..pirahhh!)

dah la.. nak gi mngonjeng tempat lain.. selamat mengorok! selamat ramadhan! selamat beramal! selamat !

before 4 aug, kne settle byr yuran uolls! gila aku baru tau..kbai..mana nak cekau duit!??


No comments: