nak cari apa?

Wednesday, August 7

Last pose ni.. :'(

Assalamualaikum. :) sedihnya nak ckp yg harini last puasa. :( hibaaa dah ni. Takut pun ada. Huhihu.. Kenapa? sebab masatulah syaitan jin afrit segala mak nenek da merdeka! lagi bebape jam je lagi ni. Wuaaa. Ya Allah. Hanya iman yg kukuh dihati ini je yg dpt mmbantu buat aku bertahan. Bantulah aku menempuhinya dikemudian bulan2 yg mndatang. Hmmm. So, before tu... nak citer sikit la. Tau kan yg despicable me tu skang femes amous da. Bukan sebab apa. Aku rasa sebab diorang tu cute gilos! haha. Smpai aku pun trpengaruh dan mnjadi ketagih nak download app tu.. Dan bermain dngn senang hati. Masa memula, mmg x lah. Lembab slow hang segala lah. Sakit hati je! then aku fikir. Maybe RAM aku da sikit. So lambat. Tau x RAM tu kejadahan apa? hahaha. Amek ah IT. Malas nk terang. So dengan itu, segala jenis app yg wujud dan x berapa nak selalu bukak aku uninstall trus. Segala cache aku delete. Dan.. Hanya 2 3 ketul apps je yg wujud. Apa dia? hehe .. Whatsapp, instagram(haruslah you alls!) , masurat, mushaf alquran, unbkock me, dr drive, & last but not least,.. Despicable me!!! hoyeahh! sadis! Kahkah. Tp lpas tu puas! X sangkut2 da nak main game tu. Alahai cutenya nokss. Geram tau. Minionnnns semua tu comel belaka! Nk gak share gmba! hihuu. Then, lpas tu i and my adik456 and akak, kemas bilik. Seronok rupanya buat keje sesama. Jahit langsir sndri. Hehe. Dan lihat hasilnya yg melampau menakjubkan itu. X percaya?! tngok ah nnt gmba nya aku tunjuk. Maybe bg korang biasa2 je kita hias. Tp bagi kitorang, sangat puas hati! yeyeee. Ok la. Tu je.. Nnt tngok la gmba2 yg x berapa.best. Hehhe. Salam subuh! :) habiskan khatam ye anak.anaks sekalian .. Babai. Assalamualaikum. :D selamat hari raya! maaf zahir batin!

No comments: