nak cari apa?

Saturday, August 3

Ramadhan hampir berlalu :"(

pejam celik pejam celik, tnggal less than a week lagi ramadhan buat kita untuk tahun ni.. sedihnya yaAllah.. sempat ke nak jumpa ramadhan depan?? yaAllah. Terimalah segala amalan hambaMu di dalam bulan ramadhan.. Huhu... Kawan2 rasa mcm mana? Rasa kjap sangat ke rasa lama sngat bulan ramadhan ni? hmmm. I think it depend on yourself isnt it? so .. Kat sini saya nak memohon berjuta juta keampunan kiranya banyak salah silap terkasr bahasa trambil brg trhutang tp x bayar. Mntak halalkan ye.. Kalau nk tntut,ckp la. Jngn sesegan. InsyaAllah. Saya x nak kalau kat akhirat ada yg nk tuntut.. Saya x nak. Biarlah kat dunia kita selesaikan semuanya ye. ;) salam aidilfitri buat semua. Jngn main mercun! bahaya! main bunga api xpe. :) saya suka!  saya suka! Okay. Xde apa pun. Saja nak wish. Harini mak plan nak kemas rumah.. So,xleh tdo lelama pagi ni. Nak raya kna smngat! hehe. Hah lagi satu. Nk mntak tolong kawan2 like gmba ni kat instagram iolls :) kat mana? nurhanimhakim tau:) please3.. jzkk.. Love u! lillahitaala.

Wassalam.

Baju aku saiz apa dah ye. Duit raya dpt bnyk ke x eh. Hmmm. Dilemma ni.

No comments: